Returns and Exchanges Policy (EN)
There’s a 30-day expiry date from the day you receive your order for valid returns. Please note the following options suitable for returns.
- Item is the wrong size.
- Item is damaged upon delivery.
- Item is not what you ordered.
- Item does not meet your expectations.
Refund: Postage and packaging fees to submit a return are not covered by HEICH. Refunds are paid in full however all returns must be minus the shipping flat rate of the order processed. This will be processed once your returned item is received back to HEICH.
Please fill out the form on our CONTACT US page to submit a request for return.
Exchange: If the size isn’t right, we can switch it out for the same item in a different size – as long as we have it in stock. If we don’t, you’ll need to select another option.
Credit: We’ll give you a discount code equal to the value of your returned item. You can use this for any future purchase.
Always check your tracking number for the location of your item.
Should you need our assistance, email us directly at geral@heich.pt and we will get back to you to investigate further.
Política de Devoluções e Trocas (PT)
Há um prazo de validade de 30 dias a partir do dia em que recebes o teu pedido para devoluções válidas. Tem em conta as seguintes opções adequadas para devoluções.
- O item é o tamanho errado.
- O item foi danificado na entrega.
- O item não é o que pediste.
- O item não atende às suas expectativas.
Reembolso: As taxas de portes e embalagem para enviar uma devolução não são cobertas pela HEICH. Os reembolsos são pagos integralmente, no entanto, todas as devoluções devem ser menos a taxa fixa de envio do pedido processado. Isso será processado assim que o item devolvido for recebido de volta à HEICH.
Preencha o formulário em nossa página de contactos para enviar uma solicitação de devolução.
Troca: Caso o tamanho não esteja correto, podemos trocá-lo pelo mesmo item num tamanho diferente – desde que tenhamos em stock. Caso contrário, precisarás selecionar outra opção.
Crédito: Podemos fornecer-te um código de desconto igual ao valor do item devolvido. Podes usa-lo em qualquer compra futura.
Verifica sempre o tracking Number para saber a localização do seu item.
Caso necessites da nossa assistência, envia-nos um email diretamente para geral@heich.pt e entraremos em contacto contigo para investigar mais detalhadamente.
Comentários recentes